HarDikNas kuwi kanggo opo to?

Cathetan HarDikNas, 02 Mei 2009:

“Siapa pun paham dan tahu bahwa tanggal 2 Mei adalah diperingati sebagai hari pendidikan nasional. Sejak SD sudah diajarkan dan ditanamkan serta dikenalkan hal ini. Namun, apa yg terjadi dengan Hari Pendidikan Nasional???”

Kuwi pethilan seko email sing dikirim Ciwir, lho… jebule ya ana ning blog-e… Nek pengin ngerti, wacanen dhewe! (LOL)

Sak ngertiku, HarDikNas iku ya Hari Pendidikan Nasional, bocah-bocah sekolah mulih gasik merga ning sekolahan mung upacara thok. Aku ora ngerti, opo sekolah ing jaman saiki bener-bener migunani. Akeh uwong sing sekolah ning salah niyat. Karepe nek bar sekolah iso golek gaweyan. Dadi, sekolah dudu sarana kanggo golek elmu, ning golek ijasah kanggo nglamar kerja. Ana maneh sing niyate sekolah merga pengin golek gelar. Apa pancen dhukdheng nek wes nganggo titel sing rintip-rintip ya? Mbuh ah!

Aku ya ngrasakke, beya kanggo sekolah saya suwe saya larang. Ning pikiranku kuwi isih lumrah merga reregan ya tambah larang. Basane sing keren, kuwi jenenge inplasi. Nanging, ana sing gawe prihatin. Pamarentah saiki malah ngetokake UU BHP -Undang-undang Badan Hukum Pendidikan.

Aku prihatin, undhang-undhang kuwi malah ndadekake kesempatan kanggo sekolah-sekolah, universitas-universitas, lan badan pendhidhikan liyane kanggo ngundhakke beya pendhidhikan ora sak lumrahe. Miturut Departemen Pendidikan Nasional, Direktorat Jenderal Pendidikan Tinggi:

Salah satu perkembangan mutakhir pendidikan Indonesia adalah pengesahan Rancangan Undang-Undang Badan Hukum Pendidikan (RUU BHP) menjadi Undang-Undang Badan Hukum Pendidikan (UU BHP) (17/12/2008) oleh DPR RI. UU BHP menempatkan satuan pendidikan sebagai subjek hukum yang memiliki otonomi luas, akademik maupun non akademik, tanpa khawatir lagi dengan kooptasi birokrasi.

Ketoke apik, ning kewaca nek pamarentah nyoba ngeculke tanggungjawab sing wes diamanatke UUD “mencerdaskan kehidupan bangsa“… Kasarane, iki kalebu gejala liberalisasi (neoliberalisme) mengatas-namakan otonomi,  profesionalisme dan korporasi, lan liya-liyane sing ketoke apik-apik. Apa iki artine pamarentah uga nyoba ngeculke tanggung-jawabe marang Hak ECOSOC rakyate???

Lha nek wes ngene ini, HarDikNas kuwi kanggo opo??? Aja-aja mung kari simbol thok. Apa aku sing bodho ya???

Gambar seko: Ressay.Wordpress.Com

Post to Twitter Post to Plurk Post to Facebook Send Gmail

Related Posts

38 thoughts on “HarDikNas kuwi kanggo opo to?

  1. aku nganggep’e yo ngunu, mung cuma simbol nggo pangeling Ki Hajar Dewantara, luweh tekan iku wes gak ono artine…
    malah mesakne cah-cah jaman saiki, sinau 3 taun ra ono ajine mergo UN kui, sarjana seng sakjane kudune iso nyiptakno lapangan gawean kok malah saiki sarjana melok lapangan gawean wong sung sugih bondo…

    gajah_pesing menampilkan tulisan… Blog Monetized

  2. setuju karo kang gajah pesing. mungkin sek kudu dibenahi karo arek-arek sek lagi do sekolah kuwi niate, Le do sekolah kuwi niate opo sih..? Nek mung nggo etuk ijazah, lha saikin ra keetung wong nyekeli ijazah luntang lantung.

    Ya mung iso ndonga, mugo-mugo pendidikan neng Endonesa tambah maju lan tambah maju terus… amin…

  3. aku ki jane ora pengin maido pemrentah .. luweh sakkarepe.. nek ora amanah mbek rakyate yo “Ben Dosa” ngunu wae. Hla nanging rikala ngancik nyekolahke anak… rasane puegel kae… kabeh-kabeh sarwa larang. mosok anakku tak sekolahi dewe ? Nulis nganggo sabak…. itung-itung nganggo sodo pring… jian tambah nggaplekki … Hardinas miturutku = Hari Menghardik secara Nasional… menghardik sisitem pendidikan bangsa Endonesia. (angry)
    xitalho menampilkan tulisan… Perbedaan Itu Indah

  4. Sing jelas iklan pendidikan gratis sing kerep njedul nang tipi, iku bukti ae pendidikan di politisasi. Piye arep cerdas nek sistem pendidikanne wae ora cerdas!

  5. satu hal yang sampai saat ini saya pahami ketika hardiknas adalah… murid-murid bisa bebas ngapain disekolah… hehe… guru-gurunya pada upacara di diknas…. asik

  6. Yang perlu diupgrade adalah pemahaman soal sekolah untuk mencari pekerjaan…jaman sekarang udah gak bisa seperti itu lagi..sekolah itu sekedar untuk membentuk pola pikir aja, soal pekerjaan kita gak bisa bergantung sepenuhnya dengan ijasah yang kita pegang..maka dari itu perbanyaklah punya lifeskill koyo kang Andy kuwi…mung ngajari karo nggawekke blog wae oleh duwit atusan ewu… hahahaha

    tukang Nggunem menampilkan tulisan… Kartu nama blogger

  7. Memang aneh…
    Akeh uwong meragukan manfaat sekolah, tapi durung ono uwong sing wani ora nyekolahke anake…
    Nek wong sing komentar bab sekolahan tapi nyekolahke anake, tak anggep munapik.
    Lagi tak anggep gagah mriyayeni nek meragukan fungsi sekolah tapi dibarengi dengan ora nyekolahke anake.
    Ono maneh sing ora nyekolahke anake, nanging ora amargo meragukan manfaat sekolah, tapi faktor ekonomi.
    Paling ora gagah dan tak capi tengu nek wong mau tau sekolah tapi malah takon manfaat sekolah.
    Lha mbiyen pas sekolah ning endi wae???
    Kenopo cap tengu?
    Lha ngendi ono tengu sekolah?.

    marsudiyanto menampilkan tulisan… KPK, PKK dan KKP

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *